Cari Kereta Sewa Kuala Terengganu Dengan BAJET MURAH?

YA! Syarikat kami menyediakan perkhidmatan kereta sewa pandu sendiri di sekitar Kuala Terengganu, Marang dan Kuala Nerus.

Whatsapp kami sekarang.

Terengganu adalah sebuah negeri pelancongan. Meskipun e-hailing sudah tersedia sekitar Kuala Terengganu, sukar untuk anda berharap memandangkan servis ini hanya tertumpu kawasan bandar, airport dan student area sahaja. Pastinya menelan kos yang banyak terutama anda mempunyai banyak check point yang menarik di dalam senarai wajib pergi anda. Dari segi masa pula, anda banyak habiskan waktu ketika menunggu.

Cara terbaik kami cadangkan sudah pastinya anda dapatkan servis Kereta Sewa di Kuala Terengganu. Anda berpeluang bergerak ke mana-mana sahaja destinasi yang ingin dituju dengan lebih murah, mudah dan cekap. Lebih menarik, servis ini turut tersedia di Airport Kuala Terengganu dan Stesen Bas Kuala Terengganu yang sudah pastinya bakal memudahkan anda yang datang ke negeri ini melalui pesawat atau bas.

10+

Lebih 10 tahun pengalaman di bidang kereta sewa

11K+

11,000+ Facebook follower

5 Star

5.0 Star rating di Facebook

4.9 Star

4.9 Star Google Review Rating

Direktori Halaman

Betul ke Kereta Sewa Kuala Terengganu MURAH ?

Ya, benar. KSKT menyediakan pelan LAGI LAMA, LAGI MURAH dengan booking awal.

BERSIH, BEBAS ROKOK dan AIRCOND SEJUK

Pihak kami hanya menyediakan kereta dalam keadaan dicuci dahulusebelum dihantar pada pelanggan. Pelanggan berhak minta pewangi jika pewangi tiada/habis. Pihak kami akan tukar kereta lain jika kereta yang disewa bermasalah di sekitar Kay-Tey.

Kami ramai dan perlu KERETA BESAR atau MPV

Bukan sekadar kereta kecil seperti Perodua Viva atau Axia. Malah KSKT juga menyediakan SEDAN, MPV dan VAN. Malah jika anda memerlukan Bas Persiaran. Hello saja, kami sedia membantu anda.

KENAPA SEWA KERETA TERENGGANU DENGAN KAMI?

Jawapannya cukup mudah. Diusahakan oleh nak jati tempatan. Kami pakar dalam menguruskan kereta sewa dengan pengalaman melibihi 10 tahun di sekitar Kuala Terengganu. Kami bukan orang tengah, jauh sekali scammer. 

kereta sewa di lapangan terbang kuala terengganu

Reviu cemerlang Google Place paling tinggi

Sering kali apabila mendapatkan sesebuah servis khususnya melibatkan homestay atau kereta sewa atau mungkin kedai makan, pastinya rating hasil perkongsian ramai antara yang menjadi penentu. Berdasarkan jumlah rating yang diterima Kereta Sewa KT, jelas dan tidak salah lagi servis daripada kami ini antara yang terbaik anda boleh dapatkan di Kuala Terengganu.

kereta-sewa-kuala-terenggan-dekat-airport-kt

Harga paling murah

Sejujurnya, dimana lagi anda boleh dapatkan servis sewaan kereta serendah RM100 sehari. Kereta bersih dan sering diselenggara baik antara yang membuatkan orang ramai tidak lagi kekok untuk mendapatkan servis daripada KeretaSewaKT. Selain itu, diskaun turut ditawarkan sekiranya anda menyewa dalam tempoh yang lama.

sewa-kereta-di-jeti-kuala-terengganu

Servis yang efisien

Sudah menjadi kemestian dimana servis yang efisien sentiasa menjadi pilihan orang ramai. Oleh kerana itu Syarikat kami mempunyai Sistem Pengurusan Online yang cekap bagi memenuhi permintaan ramai pelanggan dengan serentak. Hal ini pastinya bakal memudahkan anda berurusan dengan kami. Dalam erti kata lain, urusan penyewaan boleh diatur di mana anda berada.

sewa-kereta-bajet-terengganu-murah

Respon pantas dan mesra pelanggan

Sudah menjadi kemestian buat KeretaSewaKT kerana mereka faham servis yang baik bakal membuatkan para pelanggan berpuas hati sekaligus akan membuatkan sewaan semula pada masa akan datang. Perkhidmatan yang mesra juga sudah menjadi pilihan orang ramai untuk berurusan.

APA YANG DIPERLUKAN?

sewa-kereta-perodua-terengganu-airport

I/C dan Lesen Memandu

Ya. Nak sewa kereta wajib ada kad pengenalan atau passport dan lesen memandu yang sah. Bagi warganegara asing, anda boleh kemukakan Lesen Memandu Antarabangsa atau Lesen Memandu Negara Asal yang di iktiraf oleh JPJ Malaysia.

bercuti-ke-kuala-terengganu

Deposit Keselamatan

Selain dari wang sewaan. Kami ada ambil deposit keselamatan atau cagaran sebagai imbalan. Jika pelanggan hantar kereta dalam keaadaan baik sebagaimana kondisi ketika ambil tanpa sebarang saman dari pihak berkuasa. Pihak syarikat akan memulang semula sepenuhnya deposit keselamatan tersebut.

HARGA KERETA SEWA KUALA TERENGGANU

sewa-kereta-di-lapangan-terbang-kuala-terengganu

Perodua Viva Elite Exclusive -
RM100+ sehari

sewa-kereta-di-jeti-pulau-redang-pulau-kapas

Perodua Axia Advance -
RM110+ Sehari

sewa-kereta-kuala-terengganu-airport

Perodua Myvi -
RM130+ Sehari

MACAM MANA NAK BOOKING?

Bermula RM50

Lagi mudah zaman serba canggih boleh Whatsapp terus kami. Kami jawab sepantas mungkin. Nak tanya harga, ambil kat mana, macam mana nak kira, berapa baki saya kena bayar dsb.

Sekilas Lalu Reviu Pelanggan KSKT